Om Oss

Fullt fokus på dig

Vi som jobbar på stinsen trafikskola är erfarna trafiklärare och strävar efter att vara det självklara valet för dig när du ska välja trafikskola.

För att din tid på trafikskolan ska bli så rolig och givande som möjligt satsar vi mycket på den hemtrevliga känslan. På stinsen trafikskola ska du känna dig trygg och inspirerad till att lyckas ta körkort så smidigt som möjligt.

Vårat löfte

För att bemöta dig och andra kunder på bästa sätt lovar vi att alltid ta det extra steget för att du ska bli nöjd. För oss handlar det om att alltid sträva efter att ge dig den bästa möjliga service.

Antalet lektioner som behövs beror på vilka förkunskaper man har med sig och om man lärt sig på rätt sätt när man har övningskört innan man kommer hit till oss.

Ja om man inte följer dom säkerhetsbestämmelser som man får information om där så får man ej göra halkbanan samt att avgiften är förbrukade.

Ja du kan köra upp via oss. Du kommer övningsköra på samma område i Sollentuna där uppkörningar sker.

Körlektioner har vi måndag till fredag 07.00 – 19.00.

Betalning ska alltid ske i förskott, alltså senast i samband med din lektion/utbildning och du betalar med kort på plats i receptionen. Vid köp av större paket ska hela paketsumman vara inbetald vid första lektion/utbildningstillfälle.

Kontakta Oss

Ring oss för att planera din körkorts utbildning.

Detta är vad våra glada förare har att säga om oss

Mycket trevlig och kunnig personal, man får verkligen känslan av att de kan sin sak!

Ida H

Kunde inte varit mer nöjd! En trafikskola som verkligen vet vad dem håller på med. Riktigt trevliga och man känner verkligen att bryr sig om en och att dem vill hjälpa en. Vill man ta körkort så är detta rätt ställe. Tack så mycket stinsen Trafikskola.

Micheal

Världens bästa trafikskola. Vill man har körkort och lära sig på bästa möjliga tänkbara sätt så är det Stinsen trafikskola śom gäller .

Mohammed abudelkir

Köpte några körlektioner och körde med Fithawi. Fithawi är en fanatiskt och supertrevligt lärare. Lärarna på denna skola ser till att du ska ha med dig alla viktiga punkter inför uppkörning och detta resultera ett bra resultat på körprovet. Denna trafikskola rekommenderas stark. Lycka till!

Meisam F.

Bästa körskolan! Utan Fithawi skulle jag inte klara uppkörningen. Rekommenderar den till alla!

Kaja